Adaptační kurz primy

Adaptační dobrodružství začalo v úterý 7. září v 8.30 u Gymnázia v Aši. Sešli jsme se všichni i s rodiči ve školním areálu, rozloučili se s nimi a naložili zavazadla do aut. Následně jsme vyrazili na dobrodružnou cestu do Doubravy.
autor: Mgr. Petr Jelínek
19. 9. 2021

Cesta byla dlouhá, ale utekla rychle, protože jsme si během ní povídali. Nakonec nám zbýval už jen kilometr do cíle. Ale narazili jsme na balíky ze sena a museli si udělat pauzu. Vrhli jsme se na ně, hráli si a posvačili na nich.

Dorazili jsme na ubytovnu v pravé poledne. Ubytovali jsme se a těšili na oběd. Byl jedním slovem výborný. Následně jsme si vybalili věci z batohů. Pak následovalo odpoledne plné her a soutěží. Prostě prima zábava. Po večeři jsme byli tak unaveni, že jsme rádi zalehli do postelí.

Další den jsme navštívili Farmu u Hupků. Viděli jsme spoustu zvířat a dozvěděli se zajímavé informace o jejich životě a chovu. Vrátili jsme se na ubytovnu a další odpoledne pro nás připravily dvě lektorky. Hráli jsme různé seznamovací hry a moc jsme se nasmáli.

Večer se mi líbil nejvíce-byl totiž táborák. A přijel jeden pán jménem Honza, se kterým jsme zpívali písničky a opékali špekáčky. Zajímavé bylo také pozdní odpoledne. To jsme psali dopisy pro paní učitelku a pro své „starší já“. Budeme je totiž číst až v maturitním ročníku. Večer jsme je pak odnesli alejí Honzovi oblečenému do černého hábitu. Ve čtvrtek ráno jsme vyrazili po snídani na autobus.

Jsem ráda, že jsem se kurzu zúčastnila. Moc jsem si ho užila a poznala tak spoustu nových kamarádů.

Zapsala: Emma Ahimsa Moravíková (prima)